søndag 24. august 2014

To etasjers kake med spiselig blonder og en rosa kjolekake

God kveld!

I dag har jeg servert gjestene mine to nye kaker- og masse kake som var igjen fra i går.

Den ene kaka var en to etasjers kake i blek rosa fondant, store hvite roser i MMF og spiselige blonder laget av Sugarveil.








Under den rosa fondanten skjuler det seg to sukkerbrød (25 cm og 15 cm). Denne gangen ble sukkerbrødene høye og fine, så jeg kunne dele bunnene i 4 lag. Jeg har fylt kakene med lys sjokoladekrem, vaniljekrem og en litt syrlig bringebærkrem slik at kaken ikke skulle bli for søt.






Kake nummer to i dag er en kjolekake laget med rosesvirlmønster. Jeg har pyntet med belte, blomster og perlekjede i MMF.




Under den rosa creemcheesefrostingen skjuler det seg en saftig og god gulrotkake ;-)



Da var helga med to selskaper over for min del. Tilbake til hverdagen i morgen.

Marlene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar